Skip to main content

El coneixement que es comparteix es guanya

Som un equip i estem involucrades en una iniciativa innovadora que aporta un benefici social al nostre entorn.
Volem fer els deures com a professionals, posant en valor la innovació i el coneixement compartit com a eina de transformació en un entorn cultural, social, professional i mediambiental.

Eugènia Sanjuán
Sòcia Fundadora

 

 

A una galàxia molt llunyana amb el despertar de la força, va nèixer aquest projecte vital i professional en el qual  les connexions entre individus, “boletes” podem fonamentar i impulsar en el desenvolupament de les persones. Així va començar tot!

Cadascun de nosaltres tenim les nostres circumstàncies de vida, però es presenta un moment en el qual arribem a un punt en comú on podem compartir, cobrir necessitats i aportar solucions; l’essència vital d’aquest projecte parteix de la base en què crec fermament en les persones, en la seva capacitat d’acció i interacció  i en el talent de cadascuna d’elles, ja sigui intrínsec o après, i que tots podem aportar al nostre dia a dia, tant en la nostra vida personal com professional, generant coneixement compartit com l’eina de transformació, revaloritzant les professions i els oficis, en definitiva, crear ecosistemes de creixement.

Al mateix temps la Generació del 27 o la Generació de les Avantguardes, ha estat un referent per a mi -concretament i especialment en Federico Garcia Lorca- per la seva cultura i coneixement, ja que en aquest temps es va produir un creixement emergent en tots els àmbits professionals – artistes, novel·listes, docents, escriptors, arquitectes, intel·lectuals, cineastes… –  per tot això a CAL TIP volem desenvolupar el talent de les persones compartint el nostre esperit en l’economia del coneixement, la innovació i les competències de cadascun, amb el referent d’aquesta generació per la seva cultura i la seva saber suportat en estructures emblemàtiques del barri de Gràcia, aprenent i generant bossa d’oportunitats on la responsabilitat  individual i el respecte a l’altre són generadors de confiança.

Beatriz Afán de Ribera
Sòcia 

La meva història en realitat és molt senzilla, vaig arribar a Cal Tip de la mà d’aquesta dona que és aquí a dalt tan somrient, que fa ja uns anys em va embolicar per a embarcar-me en aquest projecte…a mi em va encantar, la veritat, així que vaig dir anem allà!

Sempre he sentit una gran curiositat per entendre què impulsa a les empreses i a les persones a confiar en una solució i prendre acció per a aconseguir els seus objectius. Per això, continuo formant-me, investigant i coneixent noves estratègies per a oferir el millor assessorament empresarial. La meva missió en Cal Tip és connectar empreses i professionals amb les solucions d’assessorament empresarial i competencial que millor s’adapten a ells, ajudant-los a créixer i optimitzar el seu negoci. Amb una sòlida trajectòria en gestió comercial, desenvolupament de clients i estratègies de captació, m’especialitzo a identificar oportunitats i establir relacions estratègiques que generen valor. Al llarg de la meva carrera, he gestionat espais, coordinat equips i treballat en diversos sectors, sempre amb un enfocament en la satisfacció del client i la creació de connexions efectives.

Avui, les noves tecnologies ens permeten treballar amb total flexibilitat, atesos els nostres clients des de qualsevol part i en qualsevol moment. Un dels principals objectius en Cal Tip és optimitzar el temps i la productivitat, dos valors fonamentals en un món on conciliar múltiples responsabilitats s’ha tornat un repte diari.

CalTip representa un concepte que va més enllà de l’assessorament tradicional, i aquesta visió és el que em motiva a continuar explorant i aprofundint en el teixit empresarial.

Si busques potenciar el teu projecte, negoci o empresa amb el suport d’un equip d’expertes, estaré encantada d’ajudar-te a fer el primer pas. Connectem!